اگر به اشتغال توجه نشود مردم به دیگر شهرها مهاجرت می کنند

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم منطقه زلزله زده باید به عنوان یک اولویت دنبال شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مجتبی نیک کردار  معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه  با اشاره به ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم منطقه  گفت:  اگر به اشتغال توجه نشود با وجود ساخت دوباره خانه ها، باز شاهد کوچ آن‌ها به دیگر شهرها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای پتانسیل‌های بسیاری در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، تجارت و بازرگانی است گفت:کرمانشاه دارای زیرساخت‌های مناسب فرودگاهی و بزرگراهی است و امسال به شبکه ریلی کشور متصل شده است اما با وجود همه این زیرساخت ها و پتانسیل ها، کرمانشاه در رتبه اول بیکاری قرار دارد و جزو استان های کمتر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود.

نیک‌کردار بیان کرد: طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در انتظار تصویب مجلس است و در این شرایط می‌تواند به کاهش بیکاری و رونق اقتصادی منطقه کمک کند این منطقه بسیار مستعد سرمایه‌گذاری است و این انتظار می‌رود وزارت کار و زیرمجموعه های آن با تعریف چند پروژه، به اشتغال منطقه کمک کنند.

انتهای پیام/ز


طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در انتظار تصویب مجلس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار